top of page

Venice Canals Historic District a Plameniakový Dom

Na výlete v Santa Monica aj na Venice Beach som už bola, ale neskôr som zistila, že som zabudla navštíviť jednu celkom zaujímavú lokalitu, a tou sú práve Venice Canals, alebo americká verzia Benátok, ktorá sa nachádza tiež v tejto lokalite.

Keďže som hrdý Európan, povedala som si že americké Benátky si rozhodne nemôžem nechať ujsť, a tak som sa v jeden víkend vybrala práve tam. Zaujímalo ma, či tieto Benátky dokážu "tromfnúť" tie skutočné Benátky v Taliansku.

Na Google som nevedela nájsť veľa fotiek, a tak som presne nevedela, čo ma čaká. Americké Benátky sa nachádzajú vo Venice, kde je aj veľmi známa turistická pláž Muscle Beach kde vraj občas stretnete trénovať aj Arnolda Schwarzeneggra.

Venice Canals sú na rozdiel od Venice Beach trochu ďalej od turistického centra, a preto sme tam našli aj celkom málo turistov oproti rušnej časti pri pláži.

Priznávam sa, že tieto Benátky boli jedným z najbizarnejších zážitkov, aké som v Kalifornii doteraz mala. Boli tam normálne domy, kde ľudia normálne bývajú, aspoň tak som to čítala na internete. Zaujímavé ale je, že tie domy boli proste úplne prázdne a nikde nebolo ani živej duše. Pritom každý dom mal terasu a na nej boli rozložené kreslá aj veci, ktoré nasvedčovali, že ľudia tam normálne bývajú.

Domy boli aj staré aj nové, niektoré obyčajné a niektoré úplne bláznivé. Najviac ma zaujal plameniakový dom, aspoň ja som ho tak nazvala :)

Posúďte sami, či by ste sa sem vybrali aj vy, ak by ste boli v Los Angeles, a či vás takéto kuriozity lákajú alebo skôr desia. :)

Na záver len dodám, že s talianskymi Benátkami sa toto asi ani porovnávať nedá, keďže okrem toho že domy boli pri (umelo vytvorenej) vode, nemali s Benátkami nič spoločné :)

Single post: Blog_Single_Post_Widget
bottom of page